هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاسخ به 3 دیدگاه اشتباه درباره ی یادگیری و ساخت زیورآلات

همه ی ما ناخودآگاه درباره ی مسائل گوناگون دیدگاه هایی داریم که گاهی میتونه برای ما سد ذهنی ایجاد کنه و چه بسا مسیر ما رو دگرگون کنه. در طی مسیری که برای تدریس ساخت زیورآلات دست ساز داشتم با نظرات و دیدگاه های مختلفی روبرو شدم و 3 تا از این دیدگاه ها که اغلب به اشتباه شکل گرفته رو مرور میکنم و پاسخش رو مینویسم.

  1. برای شروع یادگیری و ساخت زیورآلات اول همه ی ابزارم رو تکمیل کنم و بعد شروع به ساخت کنم.
ابزار مورد نیاز برای ساخت زیورآلات
ابزار مورد نیاز برای شروع ساخت زیورآلات خیلی لازم نیست مفصل باشه

دوستان تعداد و تنوع ابزار برای ساخت زیورآلات میتونه خیلی مفصل و طولانی باشه. اما فقط 3 ابزار اساسی و یک یا دو ابزار کمکی برای شروع کفایت میکنه. ما بحثی داریم به نام ابزار سازی و لازم نیست همه ی ابزارها رو آماده تهیه کنیم که در طول زمان آموزش ها این مهارت رو یاد میگیرید.

2. سرم شلوغه و دنبال یک فرصت مناسب برای شروع هستم.

ساخت زیورآلات در میان مشغله ها

قطعا در هر کاری زمان بیشتری صرف کنید و تمرین کنید نتیجه ی بهتری کسب می کنید؛ اما برای شروع هفته ای دو الی سه ساعت تمرین (آگاهانه و اصولی) کفایت میکنه . مثل ورزش یا هر مهارت دیگه ای این کار میتونه به جزئی از فعالیت های هفتگی شما تبدیل بشه و احتیاج نیست که همه ی زمان شما برای شروع این مهارت خالی باشه.

3. ذاتا استعدادی در این زمینه ندارم و هنرمند نیستم.

ساخت زیورآلات نیاز به استعداد خاصی برای شروع ندارد

شاید 2 الی سه درصد مردم در زمینه ای خاص استعداد زیادی داشته باشند یا به نوعی نابغه باشند، اما اکثر افراد با آموزش و تمرین مهارتی رو کسب می کنند . حتی چطور در دست گرفتن ابزار آموزش داده میشه و برای تقویت عضلات دست حرکاتی رو میشه انجام داد. اگر به این موضوع علاقه دارید بزرگ ترین عامل محرک رو دارید و بقیه موارد قابل یاد گرفتن هست.  برای سنجیدن علاقه میتونید از آموزش های رایگان استفاده کنید و اگر برای شما جذاب بود اون رو ادامه بدید. توجه کنید که برای اولین کارها انجام 30 درصد صحیح اون تکنیک برای شما موفقیت محسوب میشه و لازم نیست که کار بی نقصی داشته باشید.

شما چه دیدگاهی در رابطه با ساخت زیورآلات دارید؟

Marzieh وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *